ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
- Λεπτομέρειες
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2015 16:33
Σήμερα, Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015, παραδώσαμε 40 κούτες με ρούχα, παπούτσια και φάρμακα που συνεισέφεραν οι γονείς των μαθητών και οι καθηγητές του σχολείου μας στο Κέντρο Υποδοχής και Φιλοξενίας Προσφύγων στο Ελληνικό.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μαθητές μας που στήριξαν την κίνηση αυτή και μας βοήθησαν στη συσκευασία και φόρτωση των συγκεντρωμένων ειδών, τους γονείς τους που συνέβαλαν καθοριστικά στη διαλογή, ταξινόμηση και συσκευασία των ρούχων, παπουτσιών και φαρμάκων που συγκεντρώθηκαν και την επιτροπή παράδοσης των ειδών αυτών που με επικεφαλής την υποδιευθύντρια του σχολείου μας, κα Φώτη Δήμητρα, διεκπεραίωσαν την παράδοση των ειδών αυτών, προκειμένου να διατεθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους συνανθρώπους μας, που τα έχουν ανάγκη.
Κλείνουμε με την ευχή οι συνάνθρωποί μας που αναγκάστηκαν να πάρουν το δρόμο της προσφυγιάς να βρουν σύντομα τη δική τους πατρίδα και ειρήνη.
"Η ειρήνη είναι τα σφιγμένα χέρια των ανθρώπων
είναι το ζεστό ψωμί στο τραπέζι του κόσμου
είναι το χαμόγελο της μάνας.
Μονάχα αυτό.
Τίποτ' άλλο δεν είναι η ειρήνη.
Και τ' αλέτρια που χαράζουν βαθειές αυλακιές σ' όλη τη γης
ένα όνομα μονάχα γράφουν:
Ειρήνη. Τίποτ' άλλο. Ειρήνη.
Πάνω στις ράγες των στίχων μου
το τραίνο που προχωρεί στο μέλλον
φορτωμένο στάρι και τριαντάφυλλα
είναι η ειρήνη.
Αδέρφια μου,
μες στην ειρήνη διάπλατα ανασαίνει
όλος ο κόσμος με όλα τα όνειρά του.
Δόστε τα χέρια, αδέρφια μου,
αυτό 'ναι η ειρήνη."
ΑΘΗΝΑ, Γενάρης 1953, Γιάννης Ρίτσος "Ειρήνη".
H MAΡΟΥΛΑ ΚΛΙΑΦΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- Λεπτομέρειες
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2015 16:06
Με μεγάλη χαρά φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας σήμερα, 3 Δεκεμβρίου 2015, τη συγγραφέα Μαρούλα Κλιάφα και μιλήσαμε μαζί της για το βιβλίο της "Άγρια Παιχνίδια".
Λίγα λόγια για το βιβλίο...
Σε μια επαρχιακή πόλη, ένας δεκαπεντάχρονος έφηβος, άριστος μαθητής, από εύπορη οικογένεια, με πολλούς φίλους, ανοίγει το παράθυρο του σχολείου και πέφτει στο κενό. Γιατί;
Η αστυνομική έρευνα δεν καταφέρνει να δώσει μια πειστική απάντηση.
Την απάντηση, έστω και έμμεση, θα μας τη δώσουν δύο μαρτυρίες: του φιλόλογου καθηγητή και της Αντριάνας, συμμαθήτριας και φίλης του αυτόχειρα. Και οι δύο αφηγητές, καθένας από τη δική του οπτική γωνία, επιχειρούν να ανασυνθέσουν τα γεγονότα που προηγήθηκαν της αυτοκτονίας. Μιλούν για τις συνθήκες ζωής όχι μόνο στο σχολείο αλλά και στο περίγυρο και αποκαλύπτουν την αθέατη πλευρά της ζωής των σύγχρονων εφήβων. Μιας ζωής φαινομενικά εύκολης-οικονομική άνεση, φλερτ, διασκέδαση-αλλά στην πραγματικότητα ζοφερής, όπου κυριαρχεί η σωματική και ψυχολογική βία, ο καταναγκασμός, ο φόβος της απόρριψης και το άγχος για το μέλλον.
Εμείς και το βιβλίο...
Με αφορμή το βιβλίο αυτό συζητήσαμε για τα θέματα της ενδοσχολικής βίας, του ρατσισμού, της ομοφυλοφιλίας και της αυτοκτονίας και παρουσιάσαμε τις δικές μας δημιουργίες εμπευσμένες από τα περιστατικά και τους ήρωες του βιβλίου...
1η Θέση στον Διαγωνισμό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών Αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
- Λεπτομέρειες
- Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015 09:46
Κατά το σχολικό έτος 2014-2015, όλοι οι μαθητές του Β3 τμήματος, χωρισμένοι σε δύο ομάδες, συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο "The Character Project: Educating the heart". Στο ίδιο έργο συμμετείχαν 19 σχολεία από την Ελλάδα, την Γερμανία, την Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Σουηδία, την Πολωνία και την Ρουμανία. Ο στόχος του έργου ? η γλώσσα του οποίου ήταν η αγγλική- ήταν να ανακαλύψουν τα παιδιά την σημασία της θετικής ψυχολογίας και συμπεριφοράς και μέσα από την ομαδικότητα και την συνεργασία, να εξερευνήσουν τις θετικές πλευρές της προσωπικότητάς τους, συμβάλλοντας έτσι στην προώθηση του ευεργετικού κλίματος στο σχολείο.
Αν και ήταν η πρώτη μας συμμετοχή σε έργα eTwinning, το σχολείο μας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας (1η Θέση) για την τελειότητα της εργασίας μας στο συγκεκριμένο έργο η οποία έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές μας και τους συγχαίρουμε για την επιτυχία τους.
Το έργο συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί Κωστοπούλου Καλλιόπη και Παπαθανασίου Χρυσούλα κλ. ΠΕ06.