"Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ" ΚΝΛ Β΄

 

 

Εικόνα jenitia– 

 "Πού να τον πω τον πόνο μου, πού να τον απορίξω;
Ανάθεμά σε ξενιτιά, με τα φαρμάκια πόχεις!"

Στα πλαίσια του μαθήματος "Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" Β΄Γυμνασίου προσεγγίσαμε ερμηνευτικά δημοτικά τραγούδια για την ξεντιά.

Ως επιστέγασμα της ερμηνευτικής προσπέλασης ανατέθηκε η ακόλουθη εργασία:"Αναζητήστε εικόνες, στίχους και τραγούδια της ξενιτιάς (http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/mou/xenitia.htm,http://www.mixanitouxronou.gr/tag/xenitia/) και δημιουργήστε ένα λογισμικό παρουσίασης ή βίντεο με τον τίτλο «Ο πόνος της ξενιτιάς»

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τις εργασίες τους: 

 

https://drive.google.com/drive/folders/1DtQrM57H7GbQ_Tkyhs1SIQRlEeaAWiwU?usp=sharing

 

ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ 'ΦΙΛΙΑ'

Το Δεκέμβριο του 2017, μέσα στα πλαίσια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας Α΄ Γυμνασίου, οι μαθητές κάθε τμήματος της Α΄τάξης, έκαναν μια εργασία για τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν τους φίλους τους.

Κάθε μαθητής ανάφερε με ποια κριτήρια επιλέγει  τους φίλους του, τα κριτήρια αυτά καταγράφηκαν σε μια ενιαία κατάσταση, ξεχωριστή για κάθε τμήμα και στη συνέχεια βαθμολογήθηκαν από κάθε μαθητή με βάση την κλίμακα 0-5.

Στη συνέχεια παρουσιάζονται σε ένα ενιαίο πίνακα  τα κριτήρια που αναφέρθηκαν σε κάθε τμήμα και οι μέσοι όροι κάθε κριτηρίου, όπως βαθμολογήθηκαν από τους μαθητές.  

Αποτελέσματα εργασίας για τη "Φιλία"

ΕΡΓΑΣΙΑ "Η ΜΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ" ΚΕΙΜΕΝΑ Β΄

Στα πλαίσια του μαθήματος "Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" της Β΄Γυμνασίου ασχοληθήκαμε με το κείμενο "Η Μάνα" της Περλ Μπακ. 

Ως επιστέγασμα της ερμηνευτικής προσπέλασης ανατέθηκαν στους  μαθητές οι ακόλουθες εργασίες:

1."να αναζητήσετε έργα τέχνης που έχουν ως κεντρικό πρόσωπο   τη μάνα ή  απεικονίζουν στιγμιότυπα της οικογενειακής ζωής.  Αφού επιλέξετε αυτά που σας εντυπωσίασαν ιδιαίτερα,  να δημιουργήσετε ένα λογισμικό παρουσίασης με τα έργα αυτά, το οποίο μπορείτε να εμπλουτίσετε με ήχο από τραγούδια αφιερωμένα στη μάνα."

ή

2"Διαβάστε το κείμενο σε ηλικιωμένους ανθρώπους της οικογένειας ή του κοινωνικού σας περίγυρου που έχουν ζήσει ή ζουν σε χωριό και ζητήστε τους να βρουν αντιστοιχίες με εμπειρίες ή αναμνήσεις από τη δική τους οικογένεια. "

Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν πολύ πρόθυμα και ακολουθούν οι εργασίες τους αφιερωμένες στο πολυτιμότερο πρόσωπο στη ζωή όλων μας, τη ΜΑΝΑ.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να απολαύσετε τις εργασίες τους!

https://drive.google.com/drive/folders/11BynMsw96TeUduJx03r0aIuXS2_9yKva?usp=sharing

 

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος "Βιολογία Β΄ Γυμνασίου", οι μαθητές του τμήματος Β2 ερεύνησαν βιβλιογραφικά ασθένειες που προκαλούνται από παθογόνους μικροοργανισμούς. Κατέγραψαν πληροφορίες για τον τρόπο μετάδοσης, τα συμπτώματα, την πρόληψη και τη θεραπεία των παραπάνω ασθενειών.

Οι μαθητές Μ. Μαρίνη, Ε. Πάγκαλη, Σ. Πλευράκη, Μ. Ρουσάκη, Δ. Σαραντόπουλος, Μ. Λ. Σουνίου έγραψαν για τις ασθένειες: AIDS, φυματίωση, κοινό κρυολόγημα και γρίπη.

Οι μαθητές Α. Μούλιου, Μ. Μούλιου, Ε. Παναγιωτοπούλου, Ε. Παρασκευιώτη, Κ. Πετράκης έγραψαν για τις ασθένειες: τέτανος και ανεμοβλογιά.

Οι μαθήτριες Σ. Μπαγιάστα, Β. Πάνου, Λ. Πανουτσακοπούλου έγραψαν για τις ασθένειες: ηπατίτιδα και χολέρα.

Οι μαθητές Α. Σούρλας, Μ. Σπάχος, Κ. Χαραμής, Μ. Χατζηδάκης έγραψαν για τις ασθένειες: τύφος και ιλαρά.

Μπράβο σε όλους για τις εξαιρετικές σας εργασίες!

Πρόσθετες πληροφορίες