Η ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΤΟΥ 5ου

received 1706854756025104received 1706854719358441received 1706854702691776received 1706854682691778received 1706854669358446

H ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΤΟΥ 5ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Η φετινή Τσικνοπέμπτη ήταν η αφορμή για μια υπέροχη εκδρομή στη Ν. Μάκρη... Το κέφι των μαθητών μας σε συνδυασμό με την ηλιόλουστη μέρα που θύμιζε καλοκαίρι, άφησε σε όλους μας τις καλύτερες εντυπώσεις...

και του χρόνου!!!

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ

snoopy-300x202

Πρόγραμμα σχολικών εκδρομών νέου έτους

ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ 6/3/2017

Τη Δευτέρα 6 Μαρτίου, οργανώσαμε ένα μικρό περίπατο στην Καισαριανή. Επισκεφθήκαμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Νear East, κάναμε μιά μικρή βόλτα στο λόφο και ξεναγηθήκαμε στο Μνημείο Πεσόντων. 

ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

ΤΑ ΑΝΘΙΣΜΕΝΑ ΦΥΤΑ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ 12/10/2016

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ

Στις 12/10/2016 το σχολείο μας επισκέφτηκε το Βιοτεχνικό - Βιομηχανικό Εκπαιδευτικό Μουσείο του Λαυρίου που στεγάζεται στους χώρους του Τεχνολογικού και Πολιτιστικού Πάρκου Λαυρίου καθώς και το Αρχαιολογικό Μουσείο Λαυρίου.

 

LAURIO

 

Οι μαθητές της Α΄Τάξης επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο του Λαυρίου και χωρισμένοι σε δύο ομάδες παρακολούθησαν το πρόγραμμα ««Πώς Έφτιαχναν οι Αρχαίοι τα Αγγεία;»
 Αρχικά, Οι μαθητές συνέλεξαν στοιχεία από τα εκθέματα του Μουσείου, για τη μορφή και τη χρησιμότητα των αγγείων στην αρχαιότητα.
Αφού μελέτησαν τον τρόπο παραγωγής τους στα αρχαία εργαστήρια αγγειοπλαστικής, οργάνωσαν τη δική τους βιοτεχνία και  με πολύ κέφι και φαντασία κατασκεύασαν τα δικά τους αγγεία.

LAURIO A

LAURIO B


Οι μαθητές της Β΄τάξης,
χωρισμένοι σε 2 ομάδες παρακολούθησαν το βιωματικό πρόγραμμα "Εργαλεία και Μηχανές" στο Μηχανουργείο της παλιάς Γαλλικής Εταιρείας Μεταλλείων Λαυρίου. 

Αρχικά στους μαθητές κάθε ομάδας έγινε μια παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας των Μεταλλείων και της σημασίας τους για την περιοχή και ολόκληρη τη χώρα από μια υπεύθυνη του προγράμματος και έναν παλαιό εργαζόμενο των Μεταλλείων. Στη συνέχεια ζητήθηκε από τους μαθητές να χωριστούν σε 5 μικρότερες ομάδες με στόχο την κατασκευή ενός ξύλινου μέτρου, δουλεύοντας στηριζόμενοι στην αρχή της γραμμής παραγωγής. 

Στους πάγκους εργασίας κάθε ομάδα μαθητών είχε στη διάθεσή της τα απαραίτητα εργαλεία και μέτρα ασφαλείας, ενώ οι υπεύθυνοι του προγράμματος έδιναν συμβουλές και έλυναν τις απορίες των μαθητών που έφτιαχναν σιγά σιγά το ξύλινο μέτρο.

Οι μαθητές, μπαίνοντας για πρώτη φορά στο χώρο ενός βιομηχανικού μηχανουργείου, ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία στην πρόκληση της κατασκευής του μέτρου, φόρεσαν προστατευτικά κράνη, γυαλιά και γάντια, φωτογραφήθηκαν με τα εργαλεία κάθε πάγκου και έκαναν αρκετά σχόλια για την ιδιαίτερη εικόνα του μηχανουργείου με τα πολλά μηχανήματα και εργαλεία.  

LAURIO C

LAURIO D

LAURIO E

Τέλος, οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου μελέτησαν  τους τρόπους εξόρυξης, τα εργαλεία των μεταλλωρύχων, τα μέτρα προστασίας τους καθώς και τα μέσα μεταφοράς του μεταλλεύματος. Από τις συλλογές του Μουσείου γνώρισαν  τα ορυκτά της Λαυρεωτικής και τα συνέδεσαν  με τις χρήσεις τους στην καθημερινή ζωή, δημιουργώντας μια κατασκευή.

Μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων απολαύσαμε τη βόλτα μας στο λιμάνι του Λαυρίου και επιστρέψαμε στο σχολείο μας γεμάτοι γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.

LIMANI

Πρόσθετες πληροφορίες